آدرس ایمیل خود را وارد نمایید
ثبت
واحد رسیدگی به شکایات بیمارستان در طبقه همکف بیمارستان و در واحد بهبود کیفیت واقع شده است.
اهداف:
۱. توسعه اجرای استانداردها در نحوه ارائه خدمت به ارباب رجوع
۲. ارتقاء سطح مشتری مداری در سازمان
۳. افزایش میزان رضایت مندی بیماران و کارکنان از سازمان
۴. ایجاد تعهد در پاسخگویی واحدها به شکایات ارباب رجوع و کارکنان .
۵. شناسایی نقاط ضعف و نواقص واحدها از طریق بررسی و ارزیابی شکایات
۶. بازنگری مقررات و ضوابط اجرایی واحدها با مطالعه و تحقیق در خصوص شکایات واصله
۷. کاهش میزان شکایات ارباب رجوع از واحدها.
۸. فعالیت در راستای اهداف استراتژیک
شرح وظایف کارشناس رسیدگی به شکایات:
فرآیند رسیدگی به شکایات در این مرکز
مسئول واحد : خانم صاحبی
شماره تماس داخلی : ۷۳۵۹