بیمارستان صیاد شیرازی- اخبار و فعالیت ها
برگزاری کمیته پایش و سنجش کیفیت

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1405/3/17 | 
برگزاری کمیته پایش و سنجش کیفیت

🔰کمیته پایش و سنجش کیفیت با حضور مدیران ارشد مرکز آموزشی درمانی شهید صیاد شیرازی و جمعی از مسئولین در دفتر مدیریت تشکیل شد.

🔰در این نشست، برنامه‌های عملیاتی بخش‌های زنان، جراحی و اتاق‌های عمل مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص شاخص‌های عملکردی، ارتقای کیفیت خدمات درمانی و بهبود فرآیندهای اجرایی، بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.

🔰این جلسه در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات و تحقق اهداف برنامه عملیاتی مرکز برگزار گردید.

 
نشانی مطلب در وبگاه بیمارستان صیاد شیرازی:
http://goums.ac.ir/find.php?item=249.26839.87479.fa
برگشت به اصل مطلب