پیام خود را بنویسید

اخبار و فعالیت ها : برگزاری اولین جلسه سرپرستاران بیمارستان شهید صیاد شیرازی در سال ۱۴۰۵

 | تاریخ ارسال: 1405/1/20 | 
برگزاری اولین جلسه سرپرستاران بیمارستان شهید صیاد شیرازی در سال ۱۴۰۵

🔹نخستین جلسه سرپرستاران مرکز آموزشی درمانی شهید صیاد شیرازی در سال ۱۴۰۵ با حضور مدیریت خدمات پرستاری و کلیه سرپرستاران بخش‌ها در دفتر مدیریت برگزار شد.

🔹در این نشست، برنامه‌ریزی‌های لازم در حوزه‌های آموزشی و بالینی با هدف ارتقای کیفیت خدمات پرستاری، بهبود فرآیندهای مراقبتی و تحقق اهداف سازمانی مرکز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

🔹همچنین در این جلسه بر تقویت هماهنگی بین بخش‌ها، ارتقای سطح دانش و مهارت‌های حرفه‌ای کادر پرستاری و اجرای برنامه‌های آموزشی مؤثر در راستای ارائه خدمات مطلوب به بیماران تأکید شد.


دفعات مشاهده: 183 بار   |   دفعات چاپ: 54 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA