اخبار و فعالیت ها : برگزاری اولین جلسه سرپرستاران بیمارستان شهید صیاد شیرازی در سال ۱۴۰۵
| تاریخ ارسال: 1405/1/20 |
برگزاری اولین جلسه سرپرستاران بیمارستان شهید صیاد شیرازی در سال ۱۴۰۵
🔹نخستین جلسه سرپرستاران مرکز آموزشی درمانی شهید صیاد شیرازی در سال ۱۴۰۵ با حضور مدیریت خدمات پرستاری و کلیه سرپرستاران بخشها در دفتر مدیریت برگزار شد.
🔹در این نشست، برنامهریزیهای لازم در حوزههای آموزشی و بالینی با هدف ارتقای کیفیت خدمات پرستاری، بهبود فرآیندهای مراقبتی و تحقق اهداف سازمانی مرکز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
🔹همچنین در این جلسه بر تقویت هماهنگی بین بخشها، ارتقای سطح دانش و مهارتهای حرفهای کادر پرستاری و اجرای برنامههای آموزشی مؤثر در راستای ارائه خدمات مطلوب به بیماران تأکید شد.